يو پي اس توانيرو

يو پي اس، باتري يو پي اس، تعمير يو پي اس، يو پي اس apc

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

يو پي اس توانيرو

۳۸ بازديد

يو پي اس توانيرو

يو پي اس توانيرو
يو پي اس توانيرو در زمينه ساخت و توليد انواع دستگاه برق اضطراري مداوم يو پي اس، منابع تغذيه، مبدل ولتاژ، اينورتر و شارژرهاي صنعتي خاص و ...
يو پي اس توانيرو در زمينه ساخت و توليد انواع دستگاه برق اضطراري مداوم يو پي اس، منابع تغذيه، مبدل ولتاژ، اينورتر و شارژرهاي صنعتي خاص و با ساخت سيستم برق اضطراري هوشمند در انواع لاين و آنلاين فعاليت داشته و اين شركت نخستين ابداع كننده ايراني دستگاه هاي يو پي اس سينوسي سنكرون با برق شهر مي باشد.
با گسترش كاربرد كامپيوتر، نياز به حفظ اطلاعات و انواع برق اضطراري سالم بدون وقفه يو پي اس، توانيرو بيشترين فعاليت خود را در راستاي ارتقاي كيفيت تكنولوژي هاي جديد، ساخت ، توليد و تامين محصولات در تنوع و توان هاي مختلف متمركز نموده است .
اين شركت افتخار دارد كه با طراحي و توليد انواع دستگاه هاي مبدل ولتاژ و يو پي اس هاي سينوسي آنلاين در توان هاي 2KVA-20KVA را با تكنولوژي به روز هوشمند و بهره گيري از ترانس ايزوله گالوانيك در خدمت مشتريان محترم باشد. توانيرو سرويس و نگهداري و پشتيباني فني همه جانبه و وسيع در سرتاسر كشور و نيز تامين برق اضطراري وزارتخانه ها و سازمان ها، موسسات مالي و بانك ها، كارخانجات صنعتي، مراكز درماني،شركت هاي انفورماتيك و ارگان هاي نظامي را بر عهده دارد.
يو پي اس توانيرو؛ سالها نماينده رسمي فروش و خدمات پس از فروش يو پي اس هاي ELEN در ايران بوده و به عنوان تنها عرضه كننده محصولات، قطعات و ارايه خدمات پشتيباني فني شركت مذكور در ايران، به خصوص در توان هاي 20KVA-600KVA به بالا مي باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.