دوربين مدار بسته COMMAX

يو پي اس، باتري يو پي اس، تعمير يو پي اس، يو پي اس apc

جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

دوربين مدار بسته COMMAX

۱۴ بازديد

دوربين مدار بسته COMMAX

در سال ۱۹۶۸ ميلادي  شركت كوماكس در كره جنوبي اقدام به فعاليت نمود و از اين تاريخ بود كه شروع به كار كرد . اين شركت يكي از شركت هاي مي باشد كه در حيطه محصولات امنيتي و هوشمند سازي ساختمان و تجهيزات نظارت تصويري فعاليت داشته است .

در اين قسمت بايد دقت داشته باشيد كه اين محصولات داراي استانداردهاي متفاوت بين المللي هستند و مي توانند با كاربردهاي مختلفي كه دارند به نيازهاي مشتريان پاسخ دهند .

اين شركت توانسته است در طي سال هاي گذشته جوايز زيادي را از نمايشگاه هاي بين المللي صنايع امنيتي و نظارتي مانند IFSEC ، EXPOSEC ، INTERSEC كسب كند .

شركت كوماكس هميشه تلاش كرده است تا محصولي را با استانداردهاي توليد كند كه همواره با محيط زيست سازگار باشد و در صرفه جويي در انرژي مفيد واقع شود . اين شركت علاوه بر مطالب گفته شده سعي كرده راهكارهاي تركيبي را ارائه دهد كه در سراسر جهان در هوشمند سازي ساختمان به مشتريان مفيد واقع شود .

محصولات اين شركت داراي گستره ي زيادي است كه در ادامه به برخي از آنها اشاره شده است :

  • دوربين مدار بسته IP
  • دوربين مداربسته HD-SDII
  • دوربين مداربسته  AHD
  • لوازم جانبي سيستم مداربسته
  • قفل ديجيتال
  • تجهيزات كنترل دسترسي
  • آيفون تصويري رنگي
  • سيستم احضار پرستار
  • چشمي ديجيتال
  • انواع مانيتور و پنل خانه هوشمند
  • و ....

 

رنج قيمت دوربين مدار بسته كوماكس (COMMAX)

اگر بخواهيد از نظر قيمت به اين گونه محصولات اشاره كنيم بايد بدانيد در رده متوسط بازار هستند و همچنين از نظر كيفيتي در رنج متوسط مي باشند .

در ديگر پست ها هم گفته شده است كه يكي از معيارهاي اصلي و مهم در خريد دوربين مداربسته توجه به كيفيت است . هيچ گاه محصولي را نخريد كه داراي برند بي نام و نشان است ( دوربيني با برند ناشناخته و نامعتبر )  زيرا ممكن است دچار مشكلات براي شما گردد همچنين اين گونه محصولات پشتيباني و خدمات ضعيفي داشته اند  وشما مجبور شويد هزينه هاي جانبي ديگري را نيز پرداخت نماييد پس همواره دوربيني را خريداري كنيد كه يك برند معتبر و داراي شهرت داشته باشد كه نيازهاي شما را بر طرف نمايد  .

نكته ) هنگامي كه محصولي را  كه از برند ناشناخته است ، مي خريد معمولا پشتيباني ضعيفي داشته است ، و پس از مدت كوتاهي بعد از نصب به دليل اينكه كيفيت آن پايين است ، شما مجبوريد براي نگهداري آن هزينه هاي بيشتري را صرف نماييد و عموما اين گونه محصولات داراي كيفيت تصوير پاييني نيز مي باشند . پس در خريد هميشه دقت لازم را داشته باشيد تا بعدها دچار مشكل نشويد .

 

دوربين مدار بسته COMMAX در چه كشوري ساخته شده است ؟

در كره جنوبي  دفتر مركزي اين شركت واقع شده است .  اگر شما هم در ايران قصد تهيه اين گونه محصولات با اين برند را داريد بايد بدانيد كه به راحتي مي توانيد به شركت هاي معتبر و همچنين فروشگاههاي كه اقدام به ارائه محصولات نظارت تصويري مي كنند مراجعه نماييد و اقدام به تهيه اين محصولات نماييد . دقت داشته باشيد كه اين محصولات گارانتي رسمي داشته اند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.