قالب وردپرس ليمون

يو پي اس، باتري يو پي اس، تعمير يو پي اس، يو پي اس apc

سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

قالب وردپرس ليمون

۱۵ بازديد

ليمون تم با طراحي در موضوعات :

قالب خبري وردپرس

قالب شخصي وردپرس

قالب شركتي وردپرس

قالب خلاقانه وردپرس

توانسته اعتماد كاربران و متخصصين طراحي سايت را جلب نمايند به طوري كه همم اكنون بيش از ۱۲۰۰ مشتري و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ايراني شركت  ليمون تم استفاده مي نمايند.

خريد قالب وردپرس از شركت ليمون تم بسيار راحت و سريع بوده و با پرداخت آنلاين مبلغ امكان دانلود قالب براي كاربر محيا خواهد شد. قالب شخصي وردپرس وقالب خبري وردپرس از موضوعاتي است كه ليمون تم به صورت تخصصي فعاليت داشته و موفق ترين قالب وردپرس را در اين زمينه به خريداران پوسته وردپرسارائه نموده. سه اصل ، مديريت آسان قالب وردپرس ، عدم پيچيدگي قالب وردپرس و اصالت قالب ايراني وردپرس مهمترين اصول اوليه بوده اند كه از روز اول ليمون تمدر طراحي قالب وردپرس در نظر گرفته و رعايت نموده.

قالب وردپرس

خلاقيت را اساس كاري طراحي پوسته و قالب وردپرس در ليمون تم كرديم ، سعي كرديم با مطالعه و بررسي كامل موفقيت قالب هاي خارجي وردپرس را با بومي سازي و تلاش بيش از اندازه واحد فني كه شايد بيش از ۱۰۰ ها بارر قالب طراحي شده را تست و ديباگ مينمايند و ماهها زمان و يك تيم ۱۰۰ نفره در توليد و خلق قالب وردپرس زمان صرفف مينمايند تا همكاران و مشتريانمان كه اغلب از شركتهاي متخصص و طراحان سايت ميباشند از محصول خريداري شده راضي باشند و بتوانند مشتريان خود را نيز كاملا راضي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.